Afscheidsfeest

Natuurlijk kan ik niet Enschede verlaten zonder een (klein) feestje te geven. Iedereen die mij de laatste jaren heeft meegemaakt was uitgenodigd om te vieren dat ik het land zou verlaten. Hoewel dat een beetje een vreemde reden is voor een feest, kwamen meer mensen langs dan ik had verwacht..

Omdat ik niet wist hoeveel mensen er langs zouden komen, had ik gevraagd of iedereen zijn eigen 'natje en droogje' mee wilde nemen. Dan zou alles ook opgaan en had ik niets over op de dag dat ik Enschede definitief zou verlaten. Alles werd in de zogenaamde Chum Bucket gedaan en deze doos werd langzaam leeggedonken en -gegeten.

Rond middernacht was de bodem van de Chum Bucket bereikt. Op dat moment had ik van mijn jaarclub een taartje en een leuk boekje gekregen waar iedereen iets persoonlijks in kon schrijven (erg leuk!).Van de overigen kreeg ik nog een spelersshirt van FC Twente met mijn eigen naam en rugnummer, om terug te denken aan de koddige tijden in Enschede! Omdat alles op was, gingen we rustig aan naar de stad (Karaoke-bar, altijd lachen!) om het feest voort te zetten.

In de karaoke bar werd eerst rustig in de achtergrond geacclimatiseerd, voordat enkele waaghalzen het durfte om de microfoon te bemachtingen. Vanaf dat moment ging spreekwoordelijk het dak eraf en werd regelmatig de oerhollandse polonaise bedreven. Zelf had ik nog de Y.M.C.A. gezongen met mn bestuursgenoten en ook iets onbekends van André Hazes. Zeer geslaagd, maar toch wilden enkelen naar de pas geopende Drie-Gezusters in Enschede, een wat grotere discotheek.

Bij de 'Drie' is de avond nog laat geworden (om 4 uur 's ochtends ging helaas alles dicht). Na afscheid van iedereen te hebben genomen en met goede herinneringen aan een geslaagde afscheidsfeest ging ik voldaan naar bed. De volgende ochtend kwam mijn moeder langs om al mijn bezittingen mee te nemen terug naar Waalre. Nu ben ik nog een weekje bij Miriam en zaterdag aanstaande vertrek ik naar Reykjavik!

Ik heb er zin in!

Reacties

Reacties

Huib

Hallo Sten. Het allerbeste toegewenst in IJsland! Volgens Paul kan het er alleen maar horizontaal regenen. Als je daar van uitgaat zal het weer meevallen....

BartR

Mooie gelegenheid om de foto's van het feestje ook maar op je weblog te gooien dacht ik zo! Veel plezier in IJsland jongen, en tot snel!

Dikke knuffel,
Bart

Mette

Klinkt als een topfeest!
Veel plezier nog deze week!

aenn

jammer dat ik er niet bij kond zijn...klinkt als een heel leuk feest.
grüße aus wuppertal
N

Rineke

En? Heb je alles al ingepakt?

Sten

Euh, nog niet helemaal. Zodadelijk ga ik alles inpakken, is wel vroeg genoeg lijkt me. Morgen moet ik om 12:00 uur op Schiphol staan, want om 14:00 uur vertrekt mijn vliegtuig. Nou ja, tijd zat dus om alles in te pakken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!