Voorbereidingen

Zojuist heb ik een vliegticket geboekt! Dat was nog het laaste wat gedaan moest worden voor mijn stage in IJsland. Een begeleider van Össur zal mij op 8 augustus afhalen van het vliegveld Keflavík, wat vlakbij Reykjavík ligt. Vanaf daar wordt ik naar het huis vlakbij het bedrijf worden gebracht en daar zal ik de komende maanden resideren. Op 10 augustus begint mijn stage bij Össur.

Even kort over mijn stage. Össur is een bedrijf dat zich specialiseerd in de ontwikkeling en toepassingen van protheses voor mensen met geamputeerde armen en/of benen. Alsmensen een prothese hebben, is de kans groot dat die van een van de vestigingen van Össur komt.

Bij Össur ga ik bijdragen aan het onderzoek wara hun R&D op dat moment mee bezig is. Wat dat concreet is, weet ik op dit moment nog niet, omdat ze op 10 augustus met iets nieuws gaan beginnen. Ik heb wel aangegeven dat zenuw regeneratie mij wel aanspreekt, dus waarschijnlijk zal mijn bijdrage daarin liggen. Ik ben benieuwd!

Ik zal proberen regelmatig deze weblog te updaten met mijn ervaringen in IJsland. Als je geïnteresseerd bent, kan je je aanmelden voor de mailinglijst en krijg je een reminder als ik iets nieuwd toevoeg.

Mama en Papa

Hoi Sten,

Jouw trouwste supporters zullen jou letterlijk en figuurlijk volgen.
We horen graag wat meer van je opdracht en zien graag wat meer foto's als je weet wat je gaat doen.

Groetjes en vergeet je oorwarmers niet!

Broer

Hoi broer,

Je wat minder trouwe supporter zal dit wat minder volgen.
Waar ligt Ossur precies ?

Groet,
- Olef